daren & curtis, s. r. o., prípadová štúdia

Daren & curtis spoločnosť, ktorá pôsobí na slovenskom trhu už od roku 2004. V oblasti marketingových a reklamných služieb dosiahla nemalé úspechy vo svojom podnikateľskom segmente. Pracovali pre také spoločnosti ako Lenovo alebo Sygic.

Cieľ projektu:

Zaviesť efektívne procesné postupy: dosiahnuť ich vysokú flexibilitu v nadväznosti na termíny projektov a kapacity ľudských zdrojov. Zvýšiť profitabilitu projektov: zjednodušiť aj zrýchliť spracovanie zákaziek a zoptimalizovať chod všetkých agend tak, aby bol každý projekt realizovaný čo najefektívnejšie.

Dosiahnuté ciele (po implementácii QI)

Úspora 24 000 € ročne vďaka zvýšenej produktivite zamestnancov
Nárast profitability každej zákazky o 17 %
30% časová úspora na jednej zákazke

17%
nárast profitability
30%
časová úspora
24 000 eur
ročná úspora

Dosiahlo sa menej reklamácií a aj jednoduchšia komunikácia

Hlavným stavebným kameňom celého riešenia sa stal modul Organizácia a riadenie, ktorý okrem ľudských zdrojov zasahuje priamo do produkcie. Zamestnanci na základe neho vedia koľko práce ich čaká. Z toho vyplýva jednoduchšie plánovanie a vykazuje sa činnosť, dopredu teda vedia výšku svojej výplaty. Tento fakt zvyšuje pozitívny tlak na kvalitu práce.

V systéme sú jednoducho a prehľadne dostupné komplexné informácie, tým poskytujú dôležité podklady pre plánovanie a nastavovanie interného fungovania. Včasne a lepšie sa odpovedá na zmeny spôsobené externými prvkami. Modul Document Management System umožní mať všetky dokumenty ihneď k dispozícií. Toto umožnilo dôležitý aspekt zastupiteľnosti, čo je veľmi dôležité pre každú firmu s viacerými zamestnancami.

Firma sa posunula vpred taktiež v rámci procesného riadenia. Ak klient príde s reklamáciou, v implementovanom Qi systéme zamestnanec prehľadne dohľadá konkrétne zadanie vrátane všetkých termínov. Komunikácia sa s klientmi zlepšila a to zásluhou QI.

Efektívnejší chod

Daren & curtis m8 v QI systéme celú obchodnú agendu. Cenovú ponuku prehľadne a jednoducho vytvoria na základe potrieb klienta. Dopredu vedia, koľko bude zákazka stáť. Na tomto základe správne odhadnú budúce príjmy. Ak klient schváli cenovú ponuku, spustí sa celý proces produkcie. Vytvoria sa úlohy pre konkrétnych zamestnancov (a to aj presné termíny schôdzok). Celý proces sa odráža priamo v obchodných prípadoch.

QI efektívne vylepšuje chod spoločnosti aj: pri včasnej fakturácii, časovou úsporou pri trvaní zákazky.

Qi má pod kontrolou všetko. Vďaka evidencii výkazov práce, vystavených objednávok, záväzkov aj pohľadávok môže firma okamžite vedieť o ziskovosti, a to ako v celkovom kontexte, tak aj v rámci jednotlivých obchodných prípadov. Tento fakt priniesol optimalizáciu procesov a každá zákazka je priemerne o 17,3 % výnosnejšia oproti obdobiu pred implementáciou QI.

Pre všetky pracovné pozície

Prínos QI systému je pre všetky pracovné pozície. Od asistentky až po majiteľa.

Account Director má prehľad a vie čo sa práve deje v celom obchodnom tíme. Vie o stave každej objednávky alebo o jeho plnení. Informácie sú on-line a teda vždy aktuálne.

Creative Director napríklad vie o všetkých termínoch a pozná vyťaženosť podriadených. A to v reálnom čase - neoceniteľná výhoda každého manažéra.

S QI spoločnosť Daren & curtis, podľa konateľa všetko organizuje a riadi vo vysokej kvalite. Informácie a dáta majú k dispozícii on-line. Pracovníci presne vedia o svojom harmonograme prác, majú prehľad o svojich termínoch. Vďaka operatívnemu riadeniu a lepšiemu plánovaniu ľudských zdrojov agentúra ušetrí ročne 24 000 €.

Jakub Čech
majiteľ agentúry daren & curtis

„QI znamená pre nás stabilitu aj záruku kvality. Nebojíme sa zúčastňovať zložitých a veľkých projektov, pretože nám dáva pocit istoty, že všetko v pohode zvládneme.“

Zaujal vás informačný systém QI?

Plánujete zefektívniť riadenie firmy?

Napíšte nám a radi sa s vami stretneme a prediskutujeme možnosti využitia QI pre váš biznis.

Potvrdením súhlasu a odoslaním tohto formuláru udeľujem prevádzkovateľovi JRM Slovakia, s.r.o., Spartakovská 11, 917 01 Trnava, IČO:36 240 842 súhlas so spracúvaním svojich vyššie uvedených osobných údajov (Meno a priezvisko, email) na účel vybavenia informácie - odpovedania na otázku, dopyt, a to až dovtedy pokiaľ tento dopyt nebude vybavený.

Tento súhlas je možné kedykoľvek u prevádzkovateľa odvolať zaslaním žiadosti na email info@jrm.sk (alebo telefonicky :+421 (0)33 - 53 54 400), zodpovedná osoba Václav Paul.

Prehlasujem, že ako dotknutá osoba som si vedomá svojich práv v zmysle zákona č. 18/2018 Z. z. o ochrane osobných údajov a nového nariadenia Európskej únie, ktoré upravuje ochranu osobných údajov (GDPR). Prevádzkovateľ JRM Slovakia, s.r.o.zaručuje, že osobné údaje bude spracovávať a udržiavať v maximálnom bezpečí tak, aby ich správa bola v súlade s novým nariadením Európskej únie.

JRM Slovakia, s.r.o.
Prevádzka:
Františkánska 22

917 01 Trnava

Sídlo spoločnosti:
Spartakovská 11, 917 01 Trnava
IČO: 36 240 842
IČ DPH: SK2021549398
Zapísaný: Okresný súd v Trnave, Oddiel: Sro, vložka č. 12459/T

+421 335 354 400
+421 905 420 120

info@jrm.sk

Firemný kódex spoločnosti JRM Slovakia, s.r.o.